مهدی هرگز نمی‌خواست پورتو را ترک کند

میلان سر کار بود، طارمی سه برابر می‌خواست!

عصر بوشهر، روزنامه اوجوگو در شماره امروز خود نوشته است که مهدی طارمی هرگز علاقه‌ای به ترک پورتو نداشته است./ مهدی هرگز قصد نداشت دراگائو را در این بازار نقل و انتقالاتی ترک کند و اولین نشانه آن امتناع او از پیشنهاد میلیونی الهلال در اوایل بازار بود...
کد خبر : 2114
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۲۲
میلان سر کار بود، طارمی سه برابر می‌خواست!

عصر بوشهر، مهدی طارمی فاصله چندانی تا پیوستن به میلان نداشت. تمامی کارهای مربوط به انتقال این بازیکن صورت گرفته بود ولی در نهایت به دلیل برخی مشکلات و ورود چند ایجنت و واسطه‌های نزدیک به طارمی و پورتو، این معامله بی نتیجه باقی ماند و حضور مهاجم ایرانی در سن سیرو منتفی شد.

روزنامه اوجوگو در شماره امروز خود با اشاره به شکست در مذاکرات طرفین نوشت که  طارمی هرگز تمایلی به ترک پورتو نداشت و او برای فصل 2023 – 2024 نیز برای تیم کونسیسائو به میدان می‌رود. چرا که دستمزد پیشنهادی ایتالیایی‌ها برای جدایی بازیکن ایرانی از پورتو کافی نیست. ضمن اینکه ملاقات با پینتو دا کوستا تعیین کننده بود.

1916274

در گزارش اوجوگو آمده است:

طارمی از پورتو جدا نمی‌شود. مذاکرات با میلان عصر دیروز به پایان رسید و گمانه‌زنی‌ها تمام شد. مهاجم ایرانی با پینتو دا کوستا ملاقات کرد و هر دو توافق کردند که ادامه همکاری، برای همه طرف‌ها بهترین راهکار است. تصمیمی که حتی می‌تواند درها را برای تمدید قراردادی که در ژوئن سال آینده به پایان می‌رسد، باز کند و از جدایی بهترین گلزن تیم با صفر یورو جلوگیری کند.

مهدی هرگز قصد نداشت دراگائو را در این بازار نقل و انتقالاتی ترک کند و اولین نشانه آن امتناع او از پیشنهاد میلیونی الهلال در اوایل بازار بود. در همین حال، میلان در میان علاقمندان ظاهر شد، اما تنها در چند روز گذشته پیشنهاد رسمی را به مدیران آبی و سفید ارائه کرد که در نهایت پذیرفته شد: 15 میلیون یورو به علاوه سه میلیون دیگر که با تحقق آپشن‌ها فعال می‌شود.

1918362

از آن لحظه به بعد «توپ» در زمین میلان و مهاجم قرار گرفت. دیروز یک دور مذاکره ماراتن وار برگزار شد، اما موانع بزرگی به وجود آمد که منجر به عدم توافق نهایی شد. بزرگ‌ترین مشکل، دستمزد پیشنهادی ایتالیایی‌ها بود: 1.5 میلیون یورو در سال، کمی بیشتر از حقوقی است که این ایرانی در دراگائو می‌گیرد. علیرغم اینکه طارمی بازیکنی نیست که مسائل مالی برای او در اولویت باشد (فقط رد کردن پیشنهاد اعراب را به یاد بیاورید) مهدی ارزش پیشنهادی را بسیار پایین می‌داند، به خصوص در مقایسه با مبلغی که (5 میلیون یورو) به دیگر بازیکنان جدید میلان پرداخت می‌شود.

همانطور که ویتور بایا اعتراف کرد، علیرغم ادامه صحبت‌ها، تفاوت آنقدر بزرگ بود که نمی‌توان بر آن غلبه کرد. مدیر پورتو که در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت، با اطمینان گفت: توافق بین پورتو و میلان برای طارمی وجود دارد، اما تفاهم بین بازیکن و باشگاه وجود ندارد. مذاکرات ادامه دارد.

باید گفت طارمی هرگز علاقه ای به جدایی نداشت و حتی پس از رد سفر به عربستان، به سرجیو کونسیسائو گفته بود که قصد دارد این فصل نیز در تیم بماند. این مربی همچنین نمی‌خواست بهترین گلزن تیم را که روی بیش از یک سوم گل‌های فصل گذشته باشگاه پورتو موثر بود، از دست بدهد.

منبع: ورزش3

About The Author

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X