بیشترین بارش استان برای کجا بود؟

عصر بوشهر، از ابتدای فعالیت بارشی سامانه اخیر شهرهای خورموج و گناوه با ۴.۵ و ۳ میلیمتر شاهد بیشترین میزان بارش در استان بودند.
کد خبر : 2361
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان و روی دریا تا ظهر فردا است.

به گزارش عصر بوشهر، پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پیش بینی می شود از فردا به تدریج این سامانه بارشی از نواحی شمالی استان خارج و عمده فعالیت آن در مناطق مرکزی و جنوبی باشد.

وی افزود: بنابراین در این مدت، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق، وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد همراه با ریزش تگرگ از پدیده های غالب خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از ابتدای فعالیت بارشی سامانه اخیر شهرهای خورموج و گناوه با ۴.۵ و ۳ میلیمتر شاهد بیشترین میزان بارش در استان بودند.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر ابری همراه با وزش باد، بارش باران، گاهی رگبار باران و رعد و برق و از فردا در شمال استان با کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۵۴ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و از فردا در مناطق شمالی و مرکزی غالبا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۱۲۰ تا ۲۴۰ گاهی بیش از ۳۰۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۸:۱۱ ، مد دریا ساعت ۱۶:۱۰ و جزر دوم دریا ساعت ۱۸:۴۰ خواهد بود.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X