مدیرکل بنیاد مسکن: آغاز و افتتاح ۳۴۰۰ واحد مسکن در استان بوشهر

عصر بوشهر، مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال، عملیات اجرایی و افتتاح سه هزار و ۴۲۷ واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان انجام می شود.
کد خبر : 2065
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۴۳

به گزارش عصر بوشهر به نقل از ایرنا، علیرضا مقدم در نشست یکشنبه های پاسخگویی مدیران به رسانه های استان بوشهر اظهار کرد: از این میزان، یک هزار و ۸۸۵ واحد مسکونی روستایی از محل طرح تسهیلات مسکن و ۴۴۲ واحد مسکونی از محل تفاهم نامه مشترک بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین در هفته دولت، عملیات اجرایی یکهزار و ۱۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز آغاز می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر تصریح کرد: تعهد استان بوشهر برای ساخت مسکن روستائی طی ۲ سال گذشته، پنج هزار واحد بوده که همه ابن سهمیه جذب و افراد واجد شرایط به بانک های عامل معرفی شده است.

مقدم ادامه داد: در بخش تفاهم نامه مشترک بنباد مسکن با بنباد مستضعفان که سهمیه استان بوشهر احداث ۵۶۵ واحد بوده و تاکنون ۴۴۲ واحد به اتمام و در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد به ازا هر واحد ۲ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت، ۵۰۰ میلیون ریال بلاعوض به همراه ۲ تن میلگرد و ۱۰ تن سیمان رایگان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: از سال ۱۳۸۴ تاکنون، از ۷۴ هزار و ۱۱ واحد مسکن روستایی استان بوشهر، ۴۶ هزار و ۴۵۶ واحد مقاوم سازی شده که نشان دهنده ۶۳ درصدی مقاوم سازی روستاهای استان است در حالی که شاخص کشوری ۶۰ درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر یادآور شد: میانگین پیشرفت احداث مسکن روستایی و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن که بر عهده بنباد مسکن استان قرار داده تا ۶۸ درصد برآورد شده است.

مقدم ادامه داد: اکنون مشکلی برای تامین مسکن در نهضت ملی مسکن در سطح روستاها و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان بوشهر به شکل رایگان برای متقاضیان واجد شرایط وجود ندارد.

وی ادامه داد: از خانواده های دارای شرایط به خصوص خانواده های دارای سه فرزند دعوت می شود با نام نویسی در سامانه مربوطه و یا مراجعه به بنیاد مسکن در سطح مراکز شهرستان های استان از این فرصت استعاده کنتد.

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X