افتتاح و آغاز ۱۸ پروژه آب و فاضلاب استان در هفته دولت

عصر بوشهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت، در مجموع ۱۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲ هزار و ۸۳۵ میلیارد ریال در حوزه آب و فاضلاب این استان افتتاح و عملیاتی می‌شود.
کد خبر : 2089
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۰

عصر بوشهر، ابوالحسن عالی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در حوزه شهری طرح توسعه و نوسازی شبکه ۱۰ کیلومتر توزیع آب نقاط پراکنده شهر بوشهر با ۸۰ هزار نفر جمعیت زیرپوشش و یکهزار میلیارد ریال اعتبار و همچنین بخشی از خطوط آبرسانی شهر نخل تقی شهرستان عسلویه به طول ۱.۳ کیلومتر و بیش از ۲۰ هزار جمعیت زیر پوشش با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: همچنین طرح حفر و تجهیز چاه‌های استان با پوشش بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۳۰۰ میلیارد اعتبار به افتتاح می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در این هفته فاز اول آبشیرین کن سیراف به ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب در شبانه روز با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عالی ادامه داد: در حوزه روستایی نیز چهار طرح شامل خط انتقال از تاسیسات بندر رستمی تا روستای بوالخیر، خط انتقال بنداروز، خط انتقال آب چغادک به بنه گز و پروژه برق رسانی به چاه های آب لاورده و لاورگل به افتتاح می رسد.

وی عنوان کرد: این چهار طرح با یکهزار و ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده‌اند که در مجموع ۱۶ روستای استان با ۱۹ هزار و ۸۳۵ نفر جمعیت زیرپوشش قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در توضیح ۱۰ طرحی که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز می شود، اظهار کرد: عملیات اجرایی خط انتقال از چاه های کاردانه به مجتمع شنبه و طسوج، فاز دوم یکپارچه سازی شبکه توزیع آب شهر جم، خط انتقال کمربند جنوبی شهر خورموج، فاز اول طرح تاسیسات فاضلاب مناطق جنوبی شهر بوشهر ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر دیلم و آبشیرین کن بنک به ظرفیت پنج هزارمتر مکعب در شبانه روز به همراه خط انتقال عملیاتی می شود.

وی گفت: در این هفته همچنین عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آبرسانی به مجتمع دمیگز، پروژه اصلاح و نوسازی قسمتی از خط انتقال و شبکه داخلی آب روستاهای شاه فیروز و ایلشهر، احداث فاز دوم خطوط انتقال و منطقه‌بندی شبکه آب آشامیدنی شمال شهر بوشهر و احداث مخزن امام حسن شهر دیلم آغاز می‌شود.

عالی عنوان کرد: طرح یاد شده با اعتباری بالغ بر ۲۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال عملیاتی می شوند که اتمام آنها نویدبخش تامین آب پایدار در شهرستان های مختلف استان و همچنین ساماندهی بخشی از شبکه فاضلاب جنوب شهر بوشهر و شهر دیلم است.

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X