مسؤولان استان بوشهر اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند

عصر بوشهر، رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر گفت: همه مسؤولان و دست‌اندرکاران دستگاه‌ها باید در خصوص حمایت یا مخالفت از کاندیداها بی‌طرفی خود را نشان دهند.
کد خبر : 2313
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۵

عصر بوشهر، خلیل رضایی عصر شنبه در نخستین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان بوشهر اظهار داشت: همه باید برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنیم.

وی مهمترین رویداد سیاسی در سال جاری را انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه پیش رو دانست و خاطرنشان کرد: همواره انتخابات برای کشور ما مظهر اقتدار بوده است و شناسایی و توجه به عوامل اقتدار آفرین بسیار مهم هستند.

خلیل رضایی اضافه کرد: مهمترین عوامل توجه به حاکمیت قانون، اطمینان بخشی به جامعه در خصوص سلامت انتخابات، شناسایی عوامل افزایش اعتماد در مردم به مسئولین اجرایی انتخابات و همچنین توان و جدیت در برخورد با جرایم و ناهنجاری‌های انتخاباتی است.

تشکیل ستاد پیشگیری

به نوشته مهر، وی از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به انتخابات در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان خبر داد و بیان کرد: فرمانداران در این خصوص باید حساسیت بیشتری داشته باشند و با مسؤولان و دادستان شهرستان‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر تأکید کرد: همه مسئولان و دست‌اندرکاران دستگاه‌ها باید در خصوص حمایت یا مخالفت از کاندیداها بی‌طرفی خود را نشان دهند.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X