۸۸ داوطلب مجلس در بوشهر اعتراض خود را ثبت کردند

عصر بوشهر، مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان بوشهر گفت: ۸۸ داوطلب انتخابات که صلاحیت آنها در هئیت های اجرایی استان تائید نشد اعتراض خود را در زمان یاد شده در سامانه ثبت کردند.
کد خبر : 2477
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

عصر بوشهر: خلیل رضایی در دوره آموزشی هیأت‌های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دشتی اظهار داشت: فرایندهای انتخابات بر اساس برنامه روز شمار در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۶۴ داوطلب انتخابات در استان بوشهر ۱۱ نفر انصراف و ۱۲ نفر نیز که توسط هیأت‌های اجرایی عدم تائید یا عدم احراز شدند اعتراض خود را ثبت نکردند و عملاً از چرخه انتخابات خارج شدند.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان بوشهر افزود: ۸۸ نفر از داوطلبان اعتراض خود را در زمان یاد شده در سامانه ثبت و بارگذاری کردند که هیأت نظارت و هیأت مرکزی بر اساس قانون ۵۰ روز فرصت بررسی دارند.

رضایی ادامه داد: بیشتر افراد که در هیأت‌های اجرایی عدم تأیید یا عدم احراز شدند از حیث پرونده مشکل و در زمینه سابقه اجرایی و مدرک تحصیلی مشکل داشتند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با هیأت مرکزی به این افراد فرصت داده می‌شود تا نقص‌های پرونده خود را اصلاح کنند.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان بوشهر یادآور شد: افرادی که توسط هیأت‌های اجرایی تائید، عدم تأیید و یا عدم احراز شدند احتمال دارد نظر هیأت مرکزی مخالف هیأت اجرایی باشد.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X