کارواش رایگان برای تاکسی‌های فعال؛ کارت سوخت تاکسی‌های غیرفعال در بوشهر باطل می‌شود

عصر بوشهر، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر گفت: برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، کارت سوخت تاکسی‌های غیرفعال ابطال و به تاکسی‌های فعال خدمات کارواش رایگان ارائه می‌شود.
کد خبر : 2450
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

عصر بوشهر، محمدرضا فرشیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: برخی تاکسی‌ها با وجود دریافت مجوز و کارت سوخت ویژه تاکسی، خدماتی به شهروندان ارائه نمی‌دهند که به‌زودی در طرح ساماندهی حمل و نقل درون‌شهری، این تاکسی‌ها از چرخه خارج می‌شوند.

فرشیان با اشاره به نیاز شهروندان به افزایش تعداد تاکسی‌های درون‌شهری بیان کرد: در همین راستا به خودروهای شخصی که داوطلب فعالیت در جابه‌جایی مسافران هستند فرصت داده‌ایم تا در اسرع وقت نسبت به دریافت مجوز تاکسی موقت اقدام کنند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون شرایطی فراهم شده تا تاکسی‌های فعال در جابه‌جایی شهروندان بتوانند علاوه بر استفاده از خدمات دندان‌پزشکی و دوگانه‌سوز کردن خودروها، به‌صورت هفتگی خدمات کارواش رایگان دریافت کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر افزود: با توجه به کمبود تاکسی‌ها در شهر بوشهر و همچنین مطالبه شهروندان، تلاش شده تا با اجرای برنامه‌های متنوع، زمینه برای رفع این کمبود و ارائه خدمات در راستای کسب رضایت همشهریان فراهم شود.

به نوشته مهر، وی عنوان کرد: ارائه تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی درون شهری از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان است که تحقق آن شمار تاکسی‌های شهر را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X