وعده ساخت دو هنرستان در بوشهر توسط نیروگاه اتمی

عصر بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به تعهد نیروگاه اتمی بوشهر برای ساخت دو هنرستان فنی و حرفه‌ای در استان، گفت: اعتبار ساخت یکی از هنرستان‌ها تامین شده و اجرای آن به‌زودی آغاز می‌شود.
کد خبر : 2363
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

عصر بوشهر، اکبر پورات در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تبریک روز پرستار و آغاز هفته بسیج گفت: آموزش و پرورش ریل توسعه کشور است و تمام مسئولان و افراد جامعه باید خود را در قبال توسعه آموزش و پرورش مسئول بدانند.

وی با تاکید بر شناسایی افراد بی‌سواد و معرفی به آموزش و پرورش، افزود: فرمانداران، بخشداران، شورای شهر و روستا و دهیاران با آموزش و پرورش استان بوشهر در راستای شناسایی افراد بی‌سواد و دانش‌آموزان نیازمند همکاری و تعامل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه نتیجه نشست و تصمیم‌های شورای آموزش و پرورش استان بوشهر باید ملموس باشد و منجر به حل مشکلات حوزه تعلیم و تربیت شود، عنوان کرد: باید برای رشد حوزه تعلیم و تربیت با برنامه‌ریزی مناسب به همراه رویکرد جوان‌گرایی و اجرای طرح‌های خلاقانه در شورای آموزش و پرورش را با جدیت دنبال و پیگیری کنیم.

وی توجه به ترویج نماز و فرهنگ اقامه نماز جماعت در مدارس استان را ضروری دانست و تاکید کرد: باید در همین راستا تجهیز نمازخانه مدارس در اولویت برنامه اداره‌کل نوسازی مدارس استان بوشهر قرار گیرد.

پورات از تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه و تجهیز نمازخانه مدارس خبر داد و بیان کرد: این منابع اعتباری به حساب آموزش و پرورش استان بوشهر واریز خواهد شد.

وی به تعهد نیروگاه اتمی بوشهر برای ساخت دو هنرستان فنی و حرفه‌ای در استان اشاره کرد و افزود: اعتبار ساخت یک هنرستان در اواسط آذر از سوی سازمان انرژی اتمی به حساب اداره‌کل نوسازی مدارس استان بوشهر واریز و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و اکنون پیگیر اعتبار برای ساخت هنرستان دوم با حمایت سازمان انرژی اتمی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با شااره به این‌که اردو‌های راهیان پیشرفت ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و مدیران در حال برگزاری است، گفت: باید همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در برپایی اردو‌های راهیان توسعه و پیشرفت در معرفی فعالیت‌های دولت سیزدهم همکاری کنند.

پورات از برگزاری مراسم ازدواج آسان دانشجویی از آذرماه امسال خبر داد و اضافه کرد: مراسم ازدواج آسان، جشن ازدواج دانشجویی و اعزام به اردو‌های راهیان نور از ابتدای آذر دوباره آغاز می‌شود.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X