جذب نیروهای غیربومی در پتروشیمی صدف عسلویه

عصر بوشهر، فرماندار عسلویه با انتقاد در جذب نیروهای غیربومی در پتروشیمی صدف گفت:‌ باتوجه به تاکید رئیس جمهور‌ پیرامون‌ به کارگیری نیروهای بومی در صنایع استان، اقدام پتروشیمی صدف در پذیرش نیرو از ماهشهر غیرمنطقی است.
کد خبر : 2191
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۰۱

به گزارش عصر بوشهر، سید علی هاشمی در نشست معارفه شهردار جدید بیدخون شهرستان عسلویه با اشاره به سابقه درخشان شهر بیدخون اظهار داشت: این شهر با سابقه درخشان نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشته و شهدای گرانقدر تقدیم کرده است.

فرماندار شهرستان عسلویه توجه به طرح‌های فرهنگی در حوزه شهری را یک ضرورت دانست و بیان کرد: شهردار جدید باید در حوزه فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و درآمدزایی نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی توجه به طرح‌های آموزشی، فرهنگی و زیرساخت‌های ورزشی از جمله استخر بیدخون را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به مسجد جامع بیدخون باید در اولویت قرار بگیرد و ساخت استخر شنا و توسعه زیرساخت‌های عمرانی یک ضرورت است.

هاشمی با بیان اینکه برای جذب اعتبار در شهرستان عسلویه هیچ مشکلی نداریم خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان عسلویه باید برنامه محور باشند و مدیر فاقد برنامه، اعتبار و هزینه‌ای شامل آن دستگاه نخواهد شد.

وی توجه به قانون در اجرا طرح‌ها و برنامه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهردار باید قانونمندی را سرلوحه کار خود قرار دهد و بر مدار قانون حرکت کرده زیرا شهردار آبرو شهر و فرماندار است.

هاشمی با اشاره به سفر رئیس جمهور به عسلویه گفت: در این سفر دیدار مردمی محقق شد که این بهترین آرزوی مردم بود و مصوبات سفر رئیس جمهور یکی پس از دیگری اجرا خواهد شد.

فرماندار عسلویه با انتقاد در جذب نیروهای غیربومی در پتروشیمی صدف در عسلویه اضافه کرد: باتوجه به تاکید رئیس جمهور در دیدار شهریورماه با مردم شهرستان عسلویه و حوزه پیرامونی صنعت در زمینه بومی گزینی، اقدام پتروشیمی صدف در پذیرش نیرو از ماهشهر غیرمنطقی است و سبب کاهش جذب نیروی بومی می‌شود.

وی بیان کرد: عوامل برگزاری آزمون و مدیریتی پتروشیمی صدف باید بدانند در شهرستان عسلویه سرمایه‌گذاری می‌کنند باید حتما با مسئولین محلی هماهنگ و در رعایت حقوق جوانان جویای کار و شهروندان نهایت همکاری به عمل آورند.
منبع: تسنیم

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X