کاهش ۳۰ درصدی صید میگو دریایی در استان بوشهر

عصر بوشهر، مسئول اداره صید شیلات استان بوشهر با اشاره به صید ۷۳۶ تن میگو در نوار ساحلی استان، گفت: میزان صید میگو در ۲۴ روز گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر : 2149
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۴۸

عصر بوشهر، سهراب قاسم‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه صید میگو در خلیج فارس محدوده استان بوشهر از 17 مرداد آغاز شده است، اظهار داشت: در عملیات صیادی بیش از 750 شناور قایق و لنج با 9 هزار نفر مشارکت دارند.

وی از کاهش ذخایر میگو در زیستگاه‌های دریایی در خلیج‌ فارس خبر داد و افزود: صید میگو در تمام ایام سال به استثنا زمان تعیین شده در کمیته صید استان بوشهر، ممنوع است.

مسئول اداره صید شیلات استان بوشهر از کاهش میزان صید در 24 روز گذشته خبر داد و بیان کرد: صیادان استان بوشهر در 24 روز گذشته 736 تن میگو صید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد کاهش یافته است.

قاسم‌زاده پیش‌بینی صید میگو تا پایان فصل صید را زیر یک‌ هزار تن دانست و افزود: سال گذشته در 24 روز فصل صید یک‌ هزار و 57 تن میگو صید شده بود.

وی اضافه کرد: در 24 روز گذشته 423 لنج و 230 قایق از بنادر صیادی استان بوشهر با دریافت مجوز برای مشارکت در صید میگو راهی دریا شده‌اند.

About The Author

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X