آیت الله حسینی بوشهری: خداکند آنچه امروز در بانک ها اتفاق می افتد ربا نباشد

عصر بوشهر، طیب جمعه قم گفت: ای کاش تصویب کنندگان قانون بانکداری بدون ربا دنباله کار را می گرفتند که امروز بانک های بدون ربای ما به برخی از بانک های رسمی دولتی محدود نمی شد، خداکند آنچه امروز در بانک ها اتفاق می افتد ربا نباشد؛ چراکه آیاتی که درباره با ربا آمده است تکان دهنده است و ربا اعلام جنگ با خداست.
کد خبر : 2134
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۹

به گزارش عصر بوشهر به نقل از ایسنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در نماز جمعه قم که در مصلی برگزار شد، ادامه داد: به ریز بینی رهبر انقلاب در این رابطه و توجه به مردم دقت کنید که ایشان در این دیدار به دولت فرمودند شما کارهای بسیاری انجام داده اید که نتیجه این کارهای بنیادین ممکن است امروز و فردا ظاهر نشود و برای مردم پنهان بماند ولی روزی نتایج آن ظاهر خواهد شد.

وی افزود:  نکته هشدار دهنده این بود که رهبر انقلاب فرمودند بخاطر این مشکلات معیشتی که در دست و پای مردم است، آن کارهای بزرگ دیده نمی شود، سعی کنید پا به پای آن کارهای بزرگ به مسائل مورد ابتلای مردم هم بپردازید، این رهبر حکیمی است که تک بعدی سخن نمی گوید.

خطیب جمعه قم افزود: اولویت اصلی کشور اقتصاد و فرهنگ است و این همان است که دغدغه شما مردم است و معیشت شما اقتصادی است، ناهنجاری های اجتماعی، فرهنگی است، اولویت  اصلی اقتصاد و فرهنگ است، مهار تورم، حمایت از تولید و برداشتن موانع سر راه آن، هم چنین تشخیص به موقع نیازهای مردم و تدبیر نسبت به آن تا به بحران نخوریم.

حسینی بوشهری اضافه کرد: نهاده های دامی باید به موقع وارد کشور شوند، بعد نگوییم که مرغ و گوشت گران شد، اگر صادرات و واردات به موقع انجام شود این مشکلات به وجود نمی آید، کاهش فاصله های اجتماعی و عدالت نیز باید در تصمیم گیری های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد، ثبات بازار، کاهش تورم، ثبات نرخ ارز نیز مورد ملاحظه باید قرار گیرد.

خطیب جمعه قم گفت: ما در این ماه های اخیر که گذشت با عملکرد خوب حافظان امنیت کشور در مواجهه با  گروه های تروریستی روبرو بودیم، 4 استان کشور را این گروه ها مورد هدف قرار داده بودند، اخیرا در رابطه با صنایع هوا فضا و موشکی نیز، رژیم صهیونیستی با عوامل نفوذی خود سعی کردند قدرت موشکی ما را از کاربیندازند و نقطه قوت ما را به نقطه ضعف تبدیل کنند که مثل همیشه به فضل خداوند، دشمن ناکام ماند.

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X