رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر: حجم بالایی از داوطلبان مورد تأیید قرار گرفتند/ از هیات‌های اجرایی ۴ حوزه انتخابیه استان تشکر و قدردانی می‌کنم/ بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت نظارت استان و مرکزی از ۲۵ آبان تا ۱۴ دی ماه خواهد بود

عصر بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دوره‌های آموزشی برای هیأت‌های اجرایی برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.
کد خبر : 2459
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۱۷

عصر بوشهر: اکبر پورات صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: یکی از فرایندهای مهم انتخابات که بررسی صلاحیت داوطلبان از سوی هیأت‌های اجرایی و معتمدین مردم بود پشت سر گذاشته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین باید از اعضای هیأت‌های اجرایی به ویژه هیأت‌های اجرایی چهار حوزه انتخابیه استان که انصافاً با نگاهی برابر و دور از جانبداری و بر پایه قانون به اجرای وظایف قانونی خود پرداختند تشکر و قدردانی داشته باشم.

وی افزود: حجم بالایی از داوطلبان در این مرحله مورد تأیید قرار گرفتند و بخشی هم به جهت نقص در پرونده یا عدم بارگذاری سابقه پنج ساله اجرایی عدم احراز شدند.

پورات گفت: در گام بعدی و در طول هفته جاری، موضوع آموزش تخصصی فرمانداران، بخشداران و معاونین سیاسی فرمانداران در استان‌های فارس و تهران در حال برگزاری است و این دوره‌ها تداوم خواهد یافت.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سطح استان بوشهر نیز دوره‌های آموزشی برای هیأت‌های اجرایی برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم برای تعیین محل، تعداد شعب و همچنین اعضای اجرایی شعب و نمایندگان فرماندار در شعب در حال بررسی و اجرا است که یکی از وظایف و رسالت‌های مهم هیأت اجرایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اذعان کرد: همچنین طی روزهای آینده سامانه شفافیت و نظارت بر تأمین منابع مالی فعالیت‌های انتخاباتی داوطلبان از سوی ستاد انتخابات کشور رونمایی خواهد شد و این موضوع برای اولین بار است که با جدیت و نظام‌مند به آن پرداخته خواهد شد.

پورات اظهار کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت نظارت استان و مرکزی از ۲۵ آبان تا ۱۴ دی ماه خواهد بود که ۱۵ و ۱۶ دی ماه نتایج آن ابلاغ می‌شود.

به نوشته مهر، وی افزود: برای دریافت اعتراضات هم به مدت سه روز از ۱۷ تا ۱۹ دی ماه خواهد بود و بررسی شکایات و اعلام نظر قطعی شورای نگهبان ۳۰ روز از ۲۰ دی ماه تا ۱۹ بهمن ماه انجام می‌شود.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X