هزار سرویس اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی بوشهر

عصر بوشهر، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از پیش‌بینی و برنامه‌ریزی جابه‌جایی زائران اربعین حسینی با هزار سرویس اتوبوس از استان بوشهر به مرز شلمچه خبر داد.
کد خبر : 2075
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۴۸

به گزارش عصر بوشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما، عبدالکریم اخترشناس با بیان این‌که در آستانه اربعین حسینی، اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدامات لازم را برای جابه‌جایی زائران انجام داده است، افزود: از ۲۲ مرداد پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس برای اعزام زائران به مرز شلمچه آغاز شده و هزار سرویس برای جابه جایی زائران پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: قیمت بلیت بر اساس اعلام ستاد اربعین مرکزی برای اتوبوس‌های کلاسیک نفری ۳۴۹ هزار تومان و اتوبوس‌های ویژه ۵۸۶ هزار تومان از مرکز استان است که قیمت برای سایر شهرستان‌ها نسبت‌به فاصله تا مرز کم یا زیاد می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه تعداد زائران در روز‌های نزدیک به اربعین بیشتر می‌شود از متقاضیان خواست به صورت حضوری از طریق پایانه‌ها و یا درگاه اینترنتی www.safar۷۲۴.com اقدام به خرید بلیت کنند.

وی گفت: از مردم تقاضا داریم از دو روش یادشده اقدام به خرید بلیط کنند و به صورت مستقیم با رانندگان هماهنگ نکنند، چون تعهدات ما نسبت به آن‌ها متفاوت است.

اختر شناس از برنامه ریزی برای جابه جایی ۱۰۰ هزار زائر خبر داد و افزود: مردم می‌توانند در طرح نذر سفر مشارکت کنند و با خودرو شخصی خود زائران را در رساندن به مرز یاری کنند.

وی گفت: در روز‌های نزدیک به اربعین به دلیل حجم ترافیک زیاد و ایمنی تردد‌ها از پنجم تا بیستم شهریور محدوده ترافیکی برای کامیون‌های باری در نظر گرفته شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان توصیه کرد: مردم سفر خود را چند روز قبل از اربعین تمام کنند تا برای بازگشت خدمات بهتری به آن‌ها ارائه شود.

وی یادآور شد: ناوگان اتوبوسی استان سال گذشته ۲۰ هزار نفر را به مرز شلمچه و ۲۱ هزار نفر را ازهمین مرز به استان رساند.

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X