آغاز احداث فاضلاب جنوب شهر بوشهر

عصر بوشهر، همزمان با دومین روز از هفته دولت و در آئینی با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی از جمله استاندار بوشهر عملیات اجرایی ۲ پروژه فاضلاب شهر بوشهر آغاز شد.
کد خبر : 2106
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۰۳

به گزارش عصر بوشهر به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز جمعه در این آیین اظهار کرد: نخستین پروژه شامل آغاز عملیات اجرایی ارتقاء، توسعه و بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر در ازای واگذاری بخشی از پساب است.

وی افزود: مدت زمان اجرا این پروژه ۳۶ ماه و با ۴۵ هزار میلیارد ریال اعتبار است که جمعیت تحت پوشش آن کل شهر بوشهر تا سال افق طرح در ۱۴۳۰ است.

ابوالحسن عالی بیان کرد: مشخصات فنی پروژه نیز شامل ارتقاء کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب موجود به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب در شبانه روز و احداث مدول های توسعه ای تصفیه خانه فاضلاب بوشهر به ظرفیت ۴۲ هزار مترمکعب در شبانه روز و بهره برداری از کل طرح فاضلاب شهر بوشهر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: دومین پروژه نیز آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق جنوبی بوشهر با ۱۵ هزار میلیارد اعتبار است که ظرف مدت ۲۴ ماه احداث می شود.

وی گفت: طول شبکه فاز اول پروژه فاضلاب مناطق جنوبی شهر بوشهر ۹۰ کیلومتر و دارای سه باب ایستگاه پمپاژ است که اعتبار آن نیز از محل منابع عمومی، تهاتر نفت و ماده ۵۶ تامین می شود.

عالی عنوان کرد: هدف اصلی از احداث این پروژه که همواره یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان بوشهری بوده، دفع صحیح و بهداشتی فاضلاب مناطق جنوبی بوشهر است.

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X