نسبت به کیفی سازی نان مصرفی در استان بوشهر اقدامات لازم انجام شود

عصر بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی، صمت، جهاد کشاورزی و غله باید نسبت به کیفی سازی نان مصرفی در این استان اقدامات لازم انجام دهند.
کد خبر : 2291
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۴

عصر بوشهر، اکبر پورات جمعه‌شب در نشست شورای اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای ازدواج آسان و فرزندآوری برنامه و اقدامات ارزشمندی از سال گذشته تاکنون در استان صورت پذیرفته و در همین جهت دستگاه‌های مرتبط با این بخش‌ها باید همکاری و حمایت لازم داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین در خصوص پیشگیری از بیماری‌های خاص و کنترل بیماری ایدز در استان آموزش و اطلاع رسانی لازم توسط صدا و سیما و رسانه‌ها صورت گیرد و سازمان‌های مرتبط نیز با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر ارتقای کیفیت آرد و نان در نانوایی‌ها و بازدید مستمر از کارخانه‌های آرد در بحث کیفی سازی تاکید کرد و افزود: در همین راستا بازدید از سیلو‌های گندم در استان منظم انجام می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی، صمت، جهاد کشاورزی و غله باید نسبت به کیفی سازی نان مصرفی اقدامات لازم انجام دهند و نظرات جامعه و متخصصین این حوزه در راستای ارتقای کیفیت آرد و نان گرفته شود.

پورات گفت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باید به صورت مداوم در سطح استان برگزار شود و در این برنامه‌ها با استفاده از نیرو‌های تخصصی و کاردان شاهد نتایج مثبت باشیم که انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی برای این امر مهم پیشگام شوند.

وی با اشاره به پدیده حاشیه‌نشینی که از معضلات اساسی است بیان کرد: باید در این زمینه متناسب با شرایط هر منطقه برای رفع این معضل اقدامات اساسی صورت گیرد که تاکنون اقداماتی در سطح استان صورت گرفته است، ولی باید با راهکار‌های اساسی معضلات اجتماعی از جمله حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد را در جامعه کاهش دهیم.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X