ونمایی از سند هویتی شهید میگلی نژاد + تصاویر

عصر بوشهر، طی مراسمی که در حسینیه ارشاد بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، از سند هویتی شهید باقر میگلی نژاد رونمایی شد.
کد خبر : 2209
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۵۳

به گزارش عصر بوشهر به نقل از روابط عمومی ثبت احوال استان بوشهر ، آئین گرامی داشت هفته دفاع مقدس و رونمایی از سند هویتی شهید باقر میگلی نژاد شب سه شنبه ۴ مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مدیرکل و معاونین ثبت‌احوال، فرماندار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل تبلیغات اسلامی و ساکنین محله برگزار شد.

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر در این مراسم با اشاره به مسئولیت های اجتماعی و اقدامات فرهنگی سازمان ثبت احوال اظهار داشت: گردآوری اسناد هویتی شهدا، علما، مشاهیر و بزرگان از سال‌های پیش تاکنون در دستور کار اداره کل ثبت احوال قرار گرفته است.

اسکندر پاسالار ادامه داد: ماحصل این کار، مجموعه‌ای ارزشمند با عنوان گنجینه اسناد هویتی استان را تشکیل داده که در اداره ثبت احوال شهرستان بوشهر به صورت دائمی دایر است.

وی یادآور شد : ثبت احوال استان بوشهر به فراخور ایام و مناسبت ها از اسناد هویتی مشاهیر با حضور مردم و مسئولان رونمایی می‌کند تا مردم با بزرگان استان بیشتر آشنا شوند.

گفتنی است، در پایان این مراسم سند هویتی شهید باقر میگلی نژاد با حضور همسر و فرزند این شهید و جمعی از مردم و مسئولان استان رونمايي شد.

همسر شهید میگلی نژاد ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران ثبت احوال استان گفت: جای خرسندی است که این مجموعه برای ماندگار کردن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان تلاش کرده است.

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X