افتتاح و آغاز عملیات بیش از یک هزار طرح در بوشهر با اعتبار بیش از ۲۶۹ هزار میلیارد تومان

عصر بوشهر، دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال ، یک هزار و ۱۵۹ طرح با اعتبار ۲۶۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان در سطح استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
کد خبر : 2084
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

عصر بوشهر، سعید حیدری روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه در بوشهر در تبیین برنامه های هفته دولت در این استان اظهار کرد: پیش بینی می شود وزرای جهادکشاورزی، نیرو، راه و شهرسازی، نفت و آموزش و پرورش برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های هفته دولت در استان بوشهر حضور داشته باشند.

وی افزود: از مجموع یک هزار و ۱۵۹ طرح افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت استان بوشهر، یک هزار و ۷۶ طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و ۸۳ طرح اقتصادی با اعتبار ۲۵۰ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان را شامل می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر تصریح کرد: از مجموع برنامه های این هفته، ۹۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۵۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۲۴۹ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان آغاز می شود.

حیدری ادامه داد: در شهرستان تنگستان از ۱۴۴ طرح با ۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان اعتبار، ۱۱۵ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲۹ طرح آغاز و ۱۵ برنامه شاخص فرهنگی انجام می شود.

وی ادامه داد: در شهرستان دشتی از ۱۳۶ طرح با اعتبار ۵۱۹ میلیارد تومان، ۱۰۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۳۳ طرح آغاز و ۳۰ برنامه شاخص اجرایی می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر بیان کرد: در شهرستان بوشهر از ۱۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۲ هزار و ۱۲۸ میلیارد تومان، ۹۴ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲۹ طرح آغاز و ۲۵ برنامه شاخص فرهنگی اجرا می شود.

حیدری گفت:در شهرستان گناوه از ۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۶ هزار و ۳۶۷ میلیارد تومان، ۵۷ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲۴ طرح آغاز و ۴۰ برنامه فرهنگی انجام می شود.

وی افزود: در شهرستان دیلم از ۹۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۷۴۴ میلیارد تومان، ۶۷ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲۳ طرح آغاز و ۴۳ برنامه شاخص فرهنگی اجرا می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر عنوان کرد: در شهرستان دیر از ۷۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومان، ۶۹ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۶ طرح آغاز و ۲۵ برنامه شاخص فرهنگی اجرا می شود.

حیدری بیان کرد: در شهرستان کنگان از ۸۲ طرح عمرانی با اعتبار ۲هزار و ۸۴۷ میلیارد تومان. ۶۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹ طرح آغاز و ۲۰ برنامهشاخص فرهنگی انجام می شود.

وی گفت: در شهرستان جم از ۱۰۴ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۴۰۴ میلیارد تومان، ۸۷ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۷ طرح آغاز و ۳۰ برنامه شاخص فرهنگی اجرا می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر بیان کرد: در شهرستان عسلویه از ۳۱  طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴۰ هزار و ۵۹۷ میلیارد تومان اعتبار، ۲۰ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱ طرح آغاز و ۲۷ برنامه شاخص فرهنگی انجام می شود.

حیدری ادامه داد: در شهرستان دشتستان از ۲۷۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان اعتبار،  ۲۲۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۵۵ طرح آغاز و ۶۵ برنامه شاخص فرهنگی انجام می شود.

وی بیان کرد: استاندار، معاونین، مشاورین و برخی مدیران دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان ها و بخش های استان حضور پیدا می کنند و به تشریح و تبیین برنامه های دولت در استان می پردازند.

منبع: ایرنا

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X