دستگیری ۲۳۴ نفر خریدار اموال مسروقه در استان بوشهر

عصر بوشهر، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۲۳۴ نفر خریدار اموال سرقتی در سال جاری در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر : 2315
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۶

عصر بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های پلیس آگاهی استان در سال جاری شناسایی و برخورد قاطع با افراد فعال در امر خرید و فروش اموال مسروقه بوده، و بر همین اساس با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که انجام شد در هفت ماهه سال جاری ۲۳۴ نفر از این افراد با رصد اطلاعاتی شناسایی، دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: شناسایی و برخورد با افراد و اصناف فعال در خرید و فروش اموال سرقتی از اولویت‌های سال جاری پلیس آگاهی استان بوده و توصیه می‌شود، اصناف و شهروندان از هرگونه خرید و فروش کالا و اموال دسته دوم سرقتی فاقد فاکتور خرید به جد خودداری و موارد مشکوک را به سامانه مرکز فوریت‌های پلیس استان اطلاع دهند.

به نوشته مهر، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید داشت: برگزاری جلسات هماهنگی با اصناف مرتبط، سرکشی و بازدید از این اصناف و برخورد قاطع با صنوف متخلف که در خرید و فروش اموال سرقتی و یا فاقد پروانه کسب فعالیت دارند، از برنامه‌های پلیس در سال جاری بوده، با جدیت دنبال و نتایج به صورت ماهیانه به اطلاع مردم عزیز و شریف استان خواهد رسید.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X