شناسایی گلوگاه‌های فساد در ادارات دولتی استان بوشهر را دنبال می‌کنیم

عصر بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شناسایی گلوگاه‌های فساد در دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و نهاد‌های دولتی و تمرکز بر اجرای راهکار‌های اساسی جهت پیشگیری از بروز فساد امری ضروری است.
کد خبر : 2520
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

عصر بوشهر: اکبر پورات روز چهارشنبه در نشست هماهنگی مدیران و کارشناسان بازرسی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها با موضوع سلامت اداری و شناسایی زمینه‌های فساد اظهار کرد: در برخورد با تخلفات اداری و فساد در دستگاه‌های اجرایی نیاز است که با جدیت موضوع دنبال شود.

وی افزود: چشمان تیزبین بازرسان در نظارت‌های مستمر و معرفی به مراجع صالحه در سالم سازی و سالم ماندن دستگاه‌های دولتی بسیار موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: مردمداری و احترام به ارباب رجوع، بازدید‌های سرزده از دستگاه‌های اجرایی و تسریع در پاسخ به شکایات و درخواست‌های مردمی با نگاه حل مشکلات اولویت قرار گیرد.

پورات به تقویت ارتباط با نهاد‌های امنیتی، حراستی و جدی گرفتن امر آموزش اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازرسی‌های مستمر، مردم هم می‌توانند از دستگاه‌های دولتی و کارکنان در خصوص مبارزه با فساد مراتب را به درگاه‌هایی که از قبل اطلاع رسانی شده اعلام نمایند تا نسبت به موضوع رسیدگی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: از فرمانداری‌ها انتظار می‌رود با تدوین برنامه مدون با نظارت و بازرسی از شهرداری و دهیاری‌ها براساس نوع فعالیت و شرح وظایف آنها، مانع از هر گونه فساد شوند.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X