تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم سارقان تجهیزات مخابراتی/ ورود به مشکلات سرعت اینترنت

عصر بوشهر، رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم سارقان تجهیزات مخابراتی در شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی استان برای حل مشکلات سرعت اینترنت فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر : 2464
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۵۰

عصر بوشهر: مهدی مهرانگیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه دستگاه قضایی استان بوشهر احیا حقوق عامه در دستور کار خود قرار داده است اظهار داشت: در این راستا دادستان‌ها و مسئولان دادگاه‌ها در همه شهرستان‌های استان بوشهر بر اساس مطالبات مردم پیگیر حل مشکلات هستند.

وی یکی از درخواست‌های مهم مردم استان بوشهر را حل کندی سرعت اینترنت دانست و گفت: در این راستا این موضوع در نشست تخصصی با سرپرست مخابرات استان بوشهر بررسی شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه در این نشست موضوع رصد فضاهای مجازی و سرعت اینترنت در استان بررسی شد گفت: مردم با مراجعه به دستگاه قضا استان بوشهر گلایه شدید نسبت به کندی سرعت اینترنت داشته‌اند.

مهرانگیز اضافه کرد: وضعیت تلفن‌های ثابت و تعداد مشترکین اینترنت پرسرعت مخابرات (ADSL) در نشست با سرپرست مخابرات استان بوشهر بررسی شد و علت مشکلات و گلایه مردم در خصوص کندی و ضعیف بودن سرعت اینترنت جویا شدیم که سرپرست مخابرات استان بوشهر ادعا کرد که هیچگونه کندی سرعت اینترنت در استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: سرپرست مخابرات استان بوشهر ادعا دارند که 50 درصد ظرفیت اینترنت استان بوشهر خالی است و از مجموعه مخابرات درخواست شد موارد خاص برای حل مشکلات اعلام شود که دستور بررسی این موضوع و گلایه مردم برای پیگیری در دست بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه بسیاری از مردم استان از کندی سرعت اینترنت گلایه دارند اضافه کرد: از نظر سرپرست مخابرات استان بوشهر سرعت اینترنت در استان مشکلی ندارد ولی گلایه مردم نشان می‌دهد سرعت اینترنت در استان پایین است.

مهرانگیز باتأکید بر بررسی و حل مشکل سرعت اینترنت در استان بوشهر گفت: در برخی نقاط استان بوشهر موضوع ارتباط مخابراتی و شبکه فیبر نوری از مطالبات مردم است که این موضوع و ارتباط مخابراتی امن در نشست با سرپرست مخابرات استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این نشست مصوب شد پیمانکاران توسعه شبکه فیبر نوری در استان بوشهر در راستای ایجاد خط امن ارتباط مخابراتی، سرعت بالای اینترنت و افزایش مشترکین افزوده شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر حل مشکلات اینترنت استان در اسرع وقت را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: قرار است روند اجرایی شدن مصوبات این نشست در زمینه سرعت اینترنت، تلفن ثابت و همراه اول در کوتاه‌ترین زمان، اجرایی و فعالیت‌ها به دستگاه قضا ارائه شود.

مهرانگیز با بیان اینکه موضوع یاد شده از حقوق عامه محسوب می‌شود که دستگاه قضا استان بوشهر ورود کرده است اضافه کرد: در این نشست موضوع شرکت‌های خصوصی در زمینه خدمات‌رسانی به مشترکین مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمی و کاستی از ناحیه این شرکت‌ها در نشست با آنها بررسی شود برای دادگستری استان بوشهر در راستای حقوق عامه مهم است که برای مردم کم فروشی و گران‌فروشی نشود.

وی جلوگیری از تضییع حق مردم در حوزه مخابرات و اینترنت را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به سرقت سیم و کابل مخابرات بیان کرد: این مهم به دادستان‌ها و دادگستری‌های استان اعلام شد که شعبه ویژه رسیدگی به جرایم سارقان تجهیزات مخابراتی از جمله سیم و کابل برای تسریع و با قاطعیت در رسیدگی به این جرایم راه‌اندازی شود.

رئیس دادگستری استان بوشهر سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی را موجب بروز مدت‌ها مشکل برای مردم دانست و تأکید کرد: سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی سبب اختلال در ارتباطات اینترنتی و مخابراتی می‌شود که برخورد قاطع با مجرمین این حوزه در شعبه تخصصی دادگاه شهرستان‌های استان بوشهر در اولویت برنامه دستگاه قضایی استان بوشهر قرار دارد.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X