هوای بوشهر در نیمه دوم پاییز تابستانی است/ کولرها خاموش نمی‌شوند!

عصر بوشهر، ماه دوم پاییز هم رو به پایان است و هوای سرد و بارش‌ها در نقاط مختلف کشور دیده می‌شود ولی وضعیت در جنوب کشور متفاوت است و مردم همچنان باید از گرما فرار کنند.
کد خبر : 2350
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

عصر بوشهر، استان بوشهر همچنان هوای تابستانی خود را حفظ کرده و اگر چه دمای هوا در این استان نسبت به تابستان چند درجه‌ای کمتر است ولی دمای بیش از ۳۰ درجه و گرمای هوا نیاز به کولر را همچنان حفظ کرده است.

این در شرایطی است که در گذشته در این روزهای سال دمای هوا کاهش یافته بود و به جای کولر، بخاری‌ها روشن می‌شدند و گاهی مردم ناچار بودند که از لباس گرم برای خروج از خانه استفاده کنند.

کولرها خاموش نمی‌شوند

یکی از اهالی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در گذشته پاییز که آغاز می‌شد، کم کم سرمای هوا نیز در استان شروع می‌شد و هوا به سمت سردی پیش می‌رفت.

اصغر حسینی بیان کرد: در ماه آبان سرما همه نقاط استان بوشهر را می‌گرفت و خبری از کولرهای روشن نبود ولی حالا وضعیت متفاوت شده و مردم کولرهای خود را خاموش نمی‌کنند.

هوای بوشهر در نیمه دوم پاییز تابستانی است/ کولرها خاموش نمی‌شوند

وی ادامه داد: اکنون در حالی ماه دوم پاییز را پشت سر می‌گذاریم که دمای هوا بالا است و کولرها در خانه‌ها و صنوف مختلف و اداره‌ها کار خنک کردن هوا را بر عهده دارند و مردم با یک لباس نازک در خیابان‌ها تردد می‌کنند و خبری از لباس گرم نیست.

دمای هوا یکی دو درجه کاهش می‌یابد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان بوشهر طی روزهای آینده احتمالاً شاهد کاهش دمای هوا باشیم.

طلیعه محمدی میزان کاهش دمای هوا در استان طی هفته جاری را حدود یکی دو درجه عنوان کرد و ادامه داد: به نظر می‌رسد که در هفته آینده نیز شاهد همین وضعیت باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه موقع شاهد استقرار توده هوای سرد در سطح استان خواهیم بود، افزود: نقشه‌های هواشناسی فعلاً بیانگر ورود توده هوای سرد نیست.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X