زمان سفر رئیس جمهور برای افتتاح سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی به عسلویه مشخص شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سفر ریاست جمهور به استان بوشهر و حضور در شهرستان عسلویه دوشنبه ششم شهریور خواهد بود که دیدار مردمی نیز ساعت ۱۰ در ورزشگاه پردیس شهر عسلویه انجام خواهد شد.
کد خبر : 2102
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

عصر بوشهر، اکبر پورات در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان بوشهر برای افتتاح سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی اظهار داشت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تنها فاز توسعه نیافته این میدان مشترک گازی است که با وجود مرزی‌بودن، توسعه آن در طی دو دهه گذشته، بارها توسط شرکت‌های ایرانی و خارجی با تعویق مواجه شده بود.

وی اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و آغاز فعالیت رسمی آن در مردادماه ۱۴۰۰ با شعار پیشبرد طرح‌ها با تکیه بر توان داخل و اینکه هیچ طرحی نباید معطل تحقق برجام باشد، توسعه فاز ۱۱ با جدیت بیشتری دنبال شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در همین راستا به‌زودی با حضور رئیس‌جمهور شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

پورات در جمع مسئولان شهرستان عسلویه با اشاره به اینکه در هفته دولت در سراسر استان بوشهر هزار و ۱۵۹ طرح با اعتبار ۲۶۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، افزود: در شهرستان عسلویه از ۳۱ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴۰ هزار و ۵۹۷ میلیارد تومان اعتبار، ۲۰ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱ طرح آغاز و ۲۷ برنامه شاخص فرهنگی انجام می‌شود.

وی گفت: سفر ریاست جمهور به استان بوشهر و حضور در شهرستان عسلویه دوشنبه ششم شهریور خواهد بود که دیدار مردمی نیز ساعت ۱۰ در ورزشگاه پردیس شهر عسلویه انجام خواهد شد.

پورات اذعان کرد: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر همواره نظیر ۲ سفر گذشته ایشان با خیر و برکت برای مردم استان همراه خواهد بود.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X