حرفهای معاون استاندار درباره مشکل جدید کالای همراه ملوانی

عصر بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دولت نظرات و مسایل لنج داران و مرزنشینان غیور استان بوشهر را در موضوع کالای همراه مسافر ( ته لنجی ) مد نظر قرار خواهد داد.
کد خبر : 2475
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

عصر بوشهر: اکبر پورات در نشست با مرزنشینان و لنجداران دو شهرستان گناوه و دیلم و بازدید از گمرک این دو شهرستان اظهار کرد: در این نشست تمامی مسایل و مشکلات مصوبه جدید کالای همراه ملوان از سوی لنجداران مطرح شد که مجموعه استان نهایت تلاش و پیگیری خودمان در راستای رفع موانع و جلب رضایت مرزنشینان استان بوشهر انجام خواهیم داد.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون و با تلاش های مستمر استاندار بوشهر، یکی از اولویت‌های مهم و اساسی دولت ساماندهی کالای همراه ملوان بوده است تا نگرانی لنجداران در این زمینه برطرف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های مکرر استاندار بوشهر سفر اول لنجداران استان در جهت حمایت از معیشت مرزنشینان استان از سوی وزیر کشور ابلاغ شد.

پورات عنوان کرد: دولت در راستای ساماندهی کالای همراه ملوان همواره در تلاش است که با دقت و بدون ایجاد آسیب به مرزنشینان در خصوص ته لنجی نظم و ساماندهی لازم را انجام دهد و در تمامی بخش‌های این موضوع، نظرات و مسایل لنجداران و مرزنشینان غیور استان بوشهر را مد نظر قرار خواهد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: اصلاح ۵۹ قلم کالای همراه ملوان و برداشتن معیار ۶۰ تن وزن برای ترخیص کالای ته لنجی از جمله مسایل مطرح شده در نشست با لنجداران شریف دو شهرستان گناوه و دیلم بود.

وی بیان کرد: در پایان نشست با لنجداران به صورت میدانی و با حضور خود لنجداران جهت بررسی جزئیات از گمرک دو بندر گناوه و دیلم بازدید به عمل آمد.

About The Author

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X