ابهام در اخراج یا دستگیری مرد خشن قرمز پوشی که کودکان معلول ذهنی را کتک می‌زد؛ در آسایشگاه نیلوفر آبی چه می‌گذشته؟ چطور همه را فریب دادند؟ لباس‌ها نشان می‌دهد کتک زدن‌ها در چند روز مختلف بوده (فیلم)

عصر بوشهر، فیلمی که از آسایشگاه نیلوفر آبی در بوشهر منتشر شده، خشونتی باور نکردنی را درباره معلولان ذهنی نشان می‌دهد. چند نفر در این فیلم دست به خشونت‌های بیرحمانه‌ای زده‌اند. یک نفر در این خشونت‌ها بیشتر از بقیه دیده می‌شود و به نظر می‌رسد برای این‌کار اجازه رئیس مرکز را هم داشته‌است./ گفته می‌شود او را یک سال پیش وقتی این‌طور کودکان را کتک می‌زده اخراج کرده بودند اما حالا شواهدی به دست آمده که اخراج نشده بود. اصلا وقتی رئیس مرکز با او مشکلی نداشته چرا باید اخراج می‌شده.
کد خبر : 1811
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۸
ابهام در اخراج یا دستگیری مرد خشن قرمز پوشی که کودکان معلول ذهنی را کتک می‌زد؛ در آسایشگاه نیلوفر آبی چه می‌گذشته؟ چطور همه را فریب دادند؟ لباس‌ها نشان می‌دهد کتک زدن‌ها در چند روز مختلف بوده (فیلم)

حسن ظهوری: فیلمی که از آسایشگاه نیلوفر آبی در بوشهر منتشر شده، خشونتی باور نکردنی را درباره معلولان ذهنی نشان می‌دهد. چند نفر در این فیلم دست به خشونت‌های بیرحمانه‌ای زده‌اند. یک نفر در این خشونت‌ها بیشتر از بقیه دیده می‌شود و به نظر می‌رسد برای این‌کار اجازه رئیس مرکز را هم داشته‌است.

گفته می‌شود او را یک سال پیش وقتی این‌طور کودکان را کتک می‌زده اخراج کرده بودند اما حالا شواهدی به دست آمده که اخراج نشده بود. اصلا وقتی رئیس مرکز با او مشکلی نداشته چرا باید اخراج می‌شده. تغییر لباس‌ها هم نشان می‌دهد که فیلم‌ها متعلق به چند روز است و مرد قرمز پوش لباس‌هایش عوض می‌شده.

اما او تنها فرد خشونتگر داخل آسایشگاه نبوده. یک مرد و یک زن و حتی یک مرد معلول ذهنی هم در کتک زدن کودکان با او همکاری داشتند. آن‌ها الان کجا هستند. آیا اقدامی برای دستگیری‌شان شده‌است؟

فیلم را ببینید تا بیشتر دراین‌باره بدانید.

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X