برخی کسبه بوشهر از رشد نامتعارف اجاره بها طی دو ماهه اخیر شوکه شده اند و به کنایه می گویند با نرخ های جدید گویا قرار است در تهران مغازه بگیرند!

عصر بوشهر، برخی کسبه بوشهر از رشد نامتعارف اجاره بها طی دو ماهه اخیر شوکه شده اند و به کنایه می گویند با نرخ های جدید گویا قرار است در تهران مغازه بگیرند! به گفته آنها اجاره ماهیانه مغازه ها به متری یک میلیون تومان نزدیک شده و اگر در خیابان های باغ زهرا و سنگی باشد از این رقم فراتر هم می رود.
کد خبر : 1628
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۱
برخی کسبه بوشهر از رشد نامتعارف اجاره بها طی دو ماهه اخیر شوکه شده اند و به کنایه می گویند با نرخ های جدید گویا قرار است در تهران مغازه بگیرند!

عصر بوشهر، برخی کسبه بوشهر از رشد نامتعارف اجاره بها طی دو ماهه اخیر شوکه شده اند و به کنایه می گویند با نرخ های جدید گویا قرار است در تهران مغازه بگیرند!

به گفته آنها اجاره ماهیانه مغازه ها به متری یک میلیون تومان نزدیک شده و اگر در خیابان های باغ زهرا و سنگی باشد از این رقم فراتر هم می رود.

به گزارش خلیج فارس، براساس آمارهای رسمی، 75 درصد کسبه بوشهر اجاره نشین هستند که قیمت بالای اجاره بها سهم بالایی در قیمت تمام شده کالا و خدمات شان دارد. از این رو باید دولت با تصویب قوانینی در این زمینه ورود پیدا کند.

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X