وعده جدید معاون دانشگاه علوم پزشکی

کمیاب شدن شیر خشک در بوشهر

عصر بوشهر، مدتیست داروخانه های بوشهر با کمبود شیر خشک مواجه اند، خصوصا شیرهای خشک رژیمی که به سختی در داروخانه پیدا می شود.
کد خبر : 1304
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۰۷
کمیاب شدن شیر خشک در بوشهر

عصر بوشهر، یکی از مسئولان داروخانه های بوشهر هم گلایه والدین دارای نوزاد را تایید می کند و به خبرنگار ما می گوید: قبلا داروخانه ها در سفارش شیر خشک محدودیتی نداشتند و از هر نوع شیر خشک می توانستند چند کارتن سفارش دهند، اما از خردادماه شیر خشک به صورت سهمیه ای بین برخی داروخانه ها توزیع می شود.

وی معتقد بود که این کمبود برای زمینه سازی افزایش قیمت شیر خشک است، اتفاقی که در خرید برخی برندها با آن مواجه شده اند. برخی مسئولان هم قاچاق شیر خشک به کشورهای همسایه را دلیل کمبود می دانند.

وعده معاون دانشگاه علوم پزشکی: حل مشکل شیرخشک تا دو هفته آینده

درحالی که کمبود شیر خشک در هفته‌ها و ماه‌های اخیر در داروخانه‌ها موجب گلایه‌مندی مردم شده است، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر می‌گوید این مشکل تا دو هفته آینده حل می‌شود.

دکتر یحیی رضایی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری صداوسیما بیان کرد: علت کمبود شیرخشک در استان بوشهر  ناشی از کمبود‌های کشوری است و خاص استان ما نیست.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که با سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت صورت گرفته است، تا دو تا سه هفته آینده وضعیت به حالت عادی باز می‌گردد و مشکل کمبود شیرخشک حل می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه موجودی  شیر در داروخانه‌هایی که ارباب رجوع بیشتری دارند زودتر کم می‌شود گفت: شیر گیگوز که مدتی در داروخانه‌ها نبود تا دو روز آینده از طریق برخی شرکت‌ها، توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: شیر خشک از زمان تولید در کارخانه تا در زمان پخش از سوی شرکت‌ها و توزیع در داروخانه‌ها در سامانه ثبت می‌شود تا فروش آن تحت نظارت باشد.

دکتر رضایی گفت: متقاضیان شیر خشک در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X