پیگیری یک سوژه؛

پیمانکاری که می‎خواست جای طلبش کولر و کامپیوتر اداره کل ببرد!

عصر بوشهر، خبر می رسد یکی از پیمانکاران سالیان قبل اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر با حکم قضایی برای ضبط کولرها و کامپیوترهای این اداره کل حضور یافته بود که با وساطت صورت گرفته، از تصمیمش منصرف شد.
کد خبر : 973
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۶
پیمانکاری که می‎خواست جای طلبش کولر و کامپیوتر اداره کل ببرد!

به گزارش عصر بوشهر به نقل از خلیج فارس، این فرد در سال 97 پیمانکار مرمت و بازسازی قلعه زائرخضرخان اهرم بوده که 1.5 میلیارد تومان مطالباتش پرداخت نشده و با احتساب جرایم تاخیر، طلبش از میراث فرهنگی به 5 میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر می گوید: محل تامین پروژه مربوطه از اعتبارات شهرستانی بوده که با تغییر فرماندار تنگستان در سنوات گذشته، فرماندار وقت زیربار آن نرفت و معطل ماند. نهایتا در شرایطی که ایشان 1.5 میلیارد تومان طلب داشت، با توجه به تاخیرهای صورت گرفته، عدد نهایی به 5 میلیارد تومان رسید، یعنی سه برابر طلب وی.

اسماعیل سجادی منش خبرهای منتشر شده درباره خارج کردن کولرها و کامپیوترهای اداره کل توسط پیمانکار طلبکار می گوید: من و معاونانم طی دیروز و امروز برای سمینار مدیران میراث فرهنگی کشور در تهران هستیم، ولی با فرد طلبکار تفاهم کردیم که بخشی از مطالباتش بزودی پرداخت شود، همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم قرار شده به صورت تنخواه گردان برای رفع این مشکل اعتباری به ما بدهد.

سجادی منش با بیان اینکه در حال حاضر 100 میلیارد تومان پروژه فعال در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان داریم، ادامه داد: فقط برای سنگفرش گذر فدک در بافت تاریخی بوشهر قرارداد 15 میلیارد تومانی بسته ایم که با تعدیل واضافه های آن احتمالا تا 25 میلیارد تومان هم می رسد، از این رو میراث فرهنگی معطل پرداخت 5 میلیارد تومان نیست، ولی چون تعهد پرداخت آن از اعتبارات شهرستانی بوده، این پرونده روی زمین مانده بود.

وی با بیان اینکه برخی درخواست کرده اند بابت انتشار خبر بردن کولرها و کامپیوترهای اداره کل از منتشر کننده خبر در فضای مجازی به اتهام نشر اکاذیب شکایت شود، می گوید: البته من روحیه شکایت کردن ندارم و معتقدم اگر مطلب درست به آن فرد منتقل می شد، خبر درست منتشر می کرد. برای همین به چند فعال اجتماعی گفته ام از اداره کل کیلپ های لایو بگیرند تا مشخص شود تجهیزاتی برده نشده است.

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X