تاریخ و ساعت بازی النصر و پرسپولیس / جنگ برای صعود

عصر بوشهر، النصر ۱۲ امتیازی صدرنشین گروه E است و پرسپولیس با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.
کد خبر : 2423
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
عصر بوشهر: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر فردا شب (دوشنبه ۶ آذر ماه ۱۴۰۲) در عربستان به مصاف هم می‌روند.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر از ساعت ۲۱:۳۰ فردا شب (دوشنبه ۶ آذر ماه ۱۴۰۲) در استادیوم پارک الاول ریاض به مصاف هم می‌روند.
دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از فردا شب برای نمایندگان فوتبال ایران آغاز می‌شود و سرخ پوشان پایتخت در یک مسابقه حساس و انتقامی باید به مصاف تیم رونالدو و دوستانش بروند.
شاگردان یحیی گل محمدی که در بازی رفت با ارائه یک نمایش پرانتقاد با دو گل مسابقه را در ورزشگاه آزادی به النصر واگذار کرده بودند، حالا هم برای انتقام و هم برای زنده نگه داشتن شانس‌های صعودشان باید دست پر از زمین بیرون بیایند.
بازی النصر و پرسپولیس
دو تیم در شرایط کاملا متفاوت با هم به زمین می‌روند. النصر در ۸ مسابقه اخیرش در رقابت‌های مختلف پیروز بوده و در آن سوی میدان، اما پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان، در ۴ بازی آخرش موفق به کسب برد نشده است.
پرسپولیس در مسابقه فردا پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را بخاطر پارگی رباط صلیبی در اختیار ندارد و شنیده‌ها حاکی از آن است که وحید امیری همچندان شرایط مسابقه را ندارد. محمد عمری هم با مصدومیت جزئی مواجه شده و بازی کردنش در این مسابقه ریسک محسوب می‌شود. النصر، اما با تمام قوا پا به زمین میگذارد هرچند که اخباری در رسانه‌ها منتشر شد که این بازیکن در بازی قبل مقابل الاخدود در لیگ عربستان مصدوم شده، اما فوق ستاره پرتغالی قطعا بعنوان کاپیتان پیشاپیش تمام النصری‌ها وارد زمین خواهد شد.
النصر ۱۲ امتیازی صدرنشین گروه E است و پرسپولیس با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X