دانلود Threads 289.0.0.77.109 – برنامه شبکه اجتماعی تردز – اپلیکیشن اینستاگرام!

عصر بوشهر، Threads, an Instagram app 289.0.0.77.109 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی تردز برای اندروید
کد خبر : 1220
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۲۸
دانلود Threads 289.0.0.77.109 – برنامه شبکه اجتماعی تردز – اپلیکیشن اینستاگرام!

نسخه اصلی؛ اورجینال پکیج و رسمی برنامه تردز اینستاگرام

شبکه های اجتماعی همیشه طرفداران خاص خود را دارند و امروزه فعالیت در آن ها می تواند حتی جایگاه اجتماعی افراد را تغییر دهد! سوشال مدیا فرصت هایی را در اختیار ما قرار می دهد؛ فرصت هایی برای دیده شدن، رشد کسب و کار، ارتباط با دیگران و یا در نهایت سرگرم شدن پس از یک روز کاری دشوار! هنگامی که صحبت از شبکه های اجتماعی می شود؛ همه ما به طور ناخودآگاه چندین اسم در ذهن مان نقش می بندد ؛ اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و … که هر کدام شان یک فضای خاص را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. اما بهتر است از این پس نام تردز را نیز به این لیست اضافه کنید. شاید تعجب برانگیز باشد اما محصول جدید متا آمده است تا تمامی معادلات را بر هم بزند و بر خلاف کلاب هوس که تنها مدتی بر سر زبان ها بود برای همیشه در میان کاربران دستگاه های هوشمند جا خوش کند. شاید باورش برای برخی سخت باشد اما همه ما می دانیم که این شبکه اجتماعی یکی از اصلی ترین رقبای توییتر است ؛ توییتری که در سال های اخیر با اعمال محدودیت های مختلف باعث شده تا کاربران زیادی را از دست دهد و فعالیت های اخیر ایلان ماسک به کوچ کاربران این سوشال مدیا دامن زده است. در هر صورت ما اینجا هستیم که اپ اختصاصی این شبکه اجتماعی جدید را به شما معرفی کنیم. Threads, an Instagram app اپلیکیشن رسمی و اختصاصی تردز برای اندروید می باشد که توسط شرکت اینستاگرام توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. ما در تردز با سرویسی متمرکز بر ماکروبلاگینگ رو به رو هستیم ؛ جایی که درست همانند توییتر می توانید یک رشته با 500 کاراکتر ایجاد کنید و سپس آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذراید. این شبکه اجتماعی عمیقا با اینستاگرام ادغام شده است و حتی می توانید بدون نیاز به ساخت حساب کاربری جدید و تنها از طریق وارد کردن اطلاعات اکانت اینستاگرام خود در آن به فعالیت بپردازید. این نویسه ها می توانند همراه با تصاویر و یا ویدئو هایی حداکثر 5 دقیقه ای باشند.

Threads, an Instagram app

راه اندازی تردز زمانی انجام شد که بسیاری از کاربران توییتر از محدودیت هایی نظیر توانایی خواندن تعداد توییت ها در روز رنج می بردند. نکته جالب توجه در Threads, an Instagram app عدم وجود دایرکت مسیج و یا هشتگ ها می باشد ؛ از این رو شما نمی توانید برای دیگران به طور مستقیم پیامی را ارسال کنید و یا اینکه به هشتگ های پرطرفدار دسترسی داشته باشید. دیگر نکته جالب توجه در این اپ، محدود کردن متن اشتراکی شما می باشد ؛ شما می توانید نویسه های خود را به گونه ای تنظیم کنید تا همه کاربران تردز بتوانند آن را بخوانند و یا اینکه تنها کسانی که منشن کرده اید و یا شما را فالوو کرده اند قادر به دیدن آن باشند. Threads با پنهان کردن تعداد لایک‌ها در پست‌ها، رویکرد متفاوتی به معیار های تعامل بین کاربران دارد ؛ این موضوع باعث شده است تا کاربران بیشتر جذب محتوا شوند و هیچ آگاه آمار دروغین آن ها را به سمت و سویی خاص هدایت نکند. گرچه شما می توانید از طریق اطلاعات حساب کاربری خود در اینستاگرام وارد این شبکه اجتماعی شوید اما قادر خواهید بود که پروفایل تان را تغییر دهید و یا اینکه از یک بیوگرافی جدید برای صفحه اختصاصی تان استفاده کنید. برنامه Threads, an Instagram app از یک فید الگوریتمی برای نمایش نویسه های کاربران استفاده می کند و از این طریق آن ها را از یکدیگر متمایز ساخته و کمک می کند تا یک UI جذاب و در عین حال ساده و پر محتوا را تجربه نمایید. برای هر کدام از مکالمات خود تنظیماتی خاص در نظر بگیرید و درست همانند اینستاگرام کسانی که علاقه ای به حضور آن ها در صفحه اختصاصی را ندارید را برای همیشه محدود سازید. گرچه قادر خواهید بود که این لیست محدودیت ها را تنها با یک اشاره از اینستاگرام به تردز انتقال دهید. در نهایت باید بگوییم که تردز یک محیط اجتماعی جدید برای کسانی است که علاقه زیادی به توییتر دارند اما محدودیت ها و عدم وجود خلاقیت در امکانات از نصب اپ توییتر آن ها را باز می دارد.

Threads, an Instagram app

اپلیکیشن Threads, an Instagram app به عنوان اپ رسمی شبکه اجتماعی تردز توانسته است در ساعات اولیه معرفی در گوگل پلی به 2 میلیون نصب فعال برسد.

About The Author

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 WooCommerce Floating Cart

No products in the cart.

X